Per confeccionar la declaració de l'IVA (Model 303) i pagament a compte de l’IRPF (Model 130), del trimestre corresponent, necessitem que ens envieu per correu electrònic, la següent informació abans del dia 08 d'octubre del 2021:
Estimació Directe Normal (EDN):
Hem penjat la plantilla a la secció formularis de la web o clicant aquí
Un cop emplenada li agrairíem que ens la retornés a la assessoria, junt amb els fitxers Excel dels llibres de registre de Factures Emeses/Rebudes.
Estimació Directe Simplificada (EDS):
Pagament Fraccionat (a compte de l'IRPF) :
Empresaris que van per Estimació Directe: el 20% de la diferència entre ingressos i despeses deduïbles del trimestre. Per aquest motiu, cal que les dades estiguin al màxim detallades:
Impost sobre el Valor Afegit (I.V.A.) :
Hem penjat la plantilla a la secció formularis de la web o clicant aquí
Un cop emplenada li agrairíem que ens la retornés a la assessoria, junt amb els fitxers Excel dels llibres de registre de Factures Emeses/Rebudes.
Lloguers:
Us recordem que el termini per confeccionar la comptabilitat i registre, i presentar i domiciliar els diferents models fiscals (M303 i M130) finalitza el dia 15 d'octubre del 2021.
Si abans la data anteriorment citada no ens heu pogut fer arribar la informació sol·licitada, i per tant no podem domiciliar el pagament, ens ho heu de comunicar i us informarem per tal de que demaneu l’NRC (Número de Referencia Complert), a la vostra entitat bancaria, per poder procedir a la presentació de la declaració telemàticament, sempre abans de la data límit del 20 d'octubre del 2021.
Podeu enviar-nos la informació al següent mail: erequena@paresiaubia.com
Si no podeu enviar-la per mail, poseu-vos en contacte amb nosaltres per acordar i coordinar vies alternatives.
Sistema d’atenció al públic
Continuem amb el sistema d’atenció al públic dual:
els matins, de dilluns a divendres, de 2/4 de 9 a 2/4 de 2 (8:30h a 13:30h), presencial amb necessitat de concertació de visites, a les oficines de Valls i Salou, Vila-seca seguirà tancat, i també telemàtic i telefònic durant aquest horari
a les tardes, de dilluns a dijous de 3 a 5 de la tarda, atenció de tots els departaments de forma només telemàtica i telefònica.
Recordem que, per seguretat sanitària dels propis treballadors i clients, també per l’efectivitat i productivitat, la forma de portar a terme el servei serà amb aquests requisits:
atenció al taulell, entrega i recepció de documentació, s’atendrà a una única persona a la vegada, els altres s’hauran d’esperar respectant les línies d’espera o al carrer
caldrà que es porti mascareta i que es renti les mans amb el gel que trobarà a l’oficina
caldrà respectar en tot cas les distàncies de seguretat de 2 metres
es realitzarà el servei amb el mínim de temps imprescindible evitant dilatacions
la utilització dels serveis WC, queden restringits als personal de l’oficina
si es vol sol·licitar cita prèvia amb assessors / professionals, caldrà en tot cas demanar cita prèvia, preferiblement per e-mail al propi professional o bé telefònicament
si és possible es realitzaran les reunions de forma telefònica o telemàtica de forma preferent, sinó presencialment, sempre però amb dia i hora prèvia assignada
Aquests requisits són pel compliment de les mesures de seguretat sanitària i alhora per mantenir un servei d’atenció professional i personalitzat.
Gràcies,
Departament Fiscal
Professionals del departament IVA / IRPF 3T 2021 (EXT)