Buscador per paraules:
1 Circulars trobades

IVA / IRPF 3T 2021 (INT)

Per confeccionar la comptabilitat i registre, del trimestre corresponent, necessitem que ens feu arribar per correu electrònic, tota la documentació necessària abans del dia 08 d'octubre del 2021:

Estimació Directe Normal (EDN):

  • Factures Emeses.
  • Factures Rebudes.
  • Fulls de Salari.
  • Seguretat social.
  • Extractes i justificants de cobraments i pagaments per caixa i per bancs.
  • Etc.

Estimació Directe Simplificada (EDS):

  • Factures Emeses.
  • Factures Rebudes.
  • Fulls de Salari.
  • Seguretat social.
  • Etc.

Us recordem que el termini per confeccionar la comptabilitat i registre, i presentar i domiciliar els diferents models fiscals (M303 i M130) finalitza el dia 15 d'octubre del 2021.

Si abans la data anteriorment citada no ens heu pogut fer arribar la informació sol·licitada, i per tant no podem domiciliar el pagament, ens ho heu de comunicar i us informarem per tal de que demaneu l’NRC (Número de Referencia Complert), a la vostra entitat bancària, per poder procedir a la presentació de la declaració telemàticament, sempre abans de la data límit del 20 d'octubre del 2021.

Podeu enviar-nos la informació al següent mail: 

VALLS  :          erequena@paresiaubia.com       
SALOU :          maribel@rafolsassessors.com     
VILA-SECA :   yolanda@rafolsassessors.com

Si no podeu enviar-la per mail, poseu-vos en contacte amb nosaltres per acordar i coordinar vies alternatives.

 

Sistema d’atenció al públic

  • Continuem amb el  sistema d’atenció al públic dual:

    • els matins, de dilluns a divendres, de 2/4 de 9 a 2/4 de 2 (8:30h a 13:30h), presencial amb necessitat de concertació de visites, a les oficines de Valls i Salou, Vila-seca seguirà tancat, i també telemàtic i telefònic durant aquest horari

    • a les tardes, de dilluns a dijous de 3 a 5 de la tarda, atenció de tots els departaments de forma només telemàtica i telefònica.

  • Recordem que, per seguretat sanitària dels propis treballadors i clients, també per l’efectivitat i productivitat, la forma de portar a terme el servei serà amb aquests requisits: 

  • atenció al taulell, entrega i recepció de documentació, s’atendrà a una única persona a la vegada, els altres s’hauran d’esperar respectant les línies d’espera o al carrer

  • caldrà que es porti mascareta i que es renti les mans amb el gel que trobarà a l’oficina

  • caldrà respectar en tot cas les distàncies de seguretat de 2 metres

  • es realitzarà el servei amb el mínim de temps imprescindible evitant dilatacions

  • la utilització dels serveis WC, queden restringits als personal de l’oficina

  • si es vol sol·licitar cita prèvia amb assessors / professionals, caldrà en tot cas demanar cita prèvia, preferiblement per e-mail al propi professional o bé telefònicament

  • si és possible es realitzaran les reunions de forma telefònica o telemàtica de forma preferent, sinó presencialment, sempre però amb dia i hora prèvia assignada

Aquests requisits són pel compliment de les mesures de seguretat sanitària i alhora per mantenir un servei d’atenció professional i personalitzat.

 

Gràcies,

Departament Fiscal