Per confeccionar la declaració de l'IRPF (Model 115) del trimestre corresponent, necessitem que ens feu arribar per correu electrònic, la següent informació, abans del dia 09 d'abril del 2021:
Us recordem que el termini per presentar i domiciliar aquest model finalitza el dia 15 d'abril del 2021.
Si abans la data anteriorment citada no ens heu pogut fer arribar la informació sol·licitada, i per tant no podem domiciliar el pagament, ens ho heu de comunicar i us informarem per tal de que demaneu l’NRC (Número de Referencia Complert), a la vostra entitat bancaria, per poder procedir a la presentació de la declaració telemàticament, sempre abans de la data límit del 20 d'abril del 2021.
Podeu enviar-nos la informació al següent mail: rarguello@paresiaubia.com
Si no podeu enviar-la per mail, poseu-vos en contacte amb nosaltres per acordar i coordinar vies alternatives.
Ajornaments i Fraccionaments.
Us recordem, que hi ha la possibilitat de sol·licitar ajornaments i fraccionaments dels deutes tributaris, com a mesures extraordinàries, en les següents condicions:
D'aquesta forma, des de 01.04.2021 i fins a 30.04.2021, tots dos dies inclusivament, les petites empreses i treballadors per compte propi que així ho desitgin podran ajornar el pagament de fins a 30.000 euros en impostos durant sis mesos, amb tres mesos de manca d'interessos
Sistema d’atenció al públic
Com us vam comunicar a principis de setembre, en nota de servei, valorem positivament i agraïm que la major part dels clients hagueu seguit la relació amb l’assessoria i els nostres professionals per mitjans no presencials, ja que això ens està donant més seguretat sanitària a tots.
Continuem amb el sistema d’atenció al públic dual:
els matins, de dilluns a divendres, de 2/4 de 9 a 2/4 de 2 (8:30h a 13:30h), presencial amb necessitat de concertació de visites, a les oficines de Valls i Salou, Vila-seca seguirà tancat, i també telemàtic i telefònic durant aquest horari
a les tardes, de dilluns a dijous de 3 a 5 de la tarda, atenció de tots els departaments de forma només telemàtica i telefònica.
Recordem que, per seguretat sanitària dels propis treballadors i clients, també per l’efectivitat i productivitat, la forma de portar a terme el servei serà amb aquests requisits:
atenció al taulell, entrega i recepció de documentació, s’atendrà a una única persona a la vegada, els altres s’hauran d’esperar respectant les línies d’espera o al carrer
caldrà que es porti mascareta i que es renti les mans amb el gel que trobarà a l’oficina
caldrà respectar en tot cas les distàncies de seguretat de 2 metres
es realitzarà el servei amb el mínim de temps imprescindible evitant dilatacions
la utilització dels serveis WC, queden restringits als personal de l’oficina
si es vol sol·licitar cita prèvia amb assessors / professionals, caldrà en tot cas demanar cita prèvia, preferiblement per e-mail al propi professional o bé telefònicament
si és possible es realitzaran les reunions de forma telefònica o telemàtica de forma preferent, sinó presencialment, sempre però amb dia i hora prèvia assignada
Aquests requisits són pel compliment de les mesures de seguretat sanitària i alhora per mantenir un servei d’atenció professional i personalitzat.
Gràcies,
Departament Fiscal