Buscador per paraules:
1 Circulars trobades

Model 115 1T 2021

Per confeccionar la declaració de l'IRPF (Model 115) del trimestre corresponent, necessitem que ens feu arribar per correu electrònic, la següent informació, abans del dia 09 d'abril del 2021:

  • Factures / Rebuts de lloguer (corresponents al trimestre)

Us recordem que el termini per presentar i domiciliar aquest model finalitza el dia 15 d'abril del 2021.

Si abans la data anteriorment citada no ens heu pogut fer arribar la informació sol·licitada, i per tant no podem domiciliar el pagament, ens ho heu de comunicar i us informarem per tal de que demaneu l’NRC (Número de Referencia Complert), a la vostra entitat bancaria, per poder procedir a la presentació de la declaració telemàticament, sempre abans de la data límit del 20 d'abril del 2021.

Podeu enviar-nos la informació al següent mail:  rarguello@paresiaubia.com

Si no podeu enviar-la per mail, poseu-vos en contacte amb nosaltres per acordar i coordinar vies alternatives.

 

Ajornaments i Fraccionaments.

Us recordem, que hi ha la possibilitat de sol·licitar ajornaments i fraccionaments dels deutes tributaris, com a mesures extraordinàries, en les següents condicions:

  • El termini extraordinari d'ajornament serà de sis mesos.
  • No es reportaran interessos de demora durant els primers tres mesos de l'ajornament.
  • Ajornament corresponent a totes aquelles declaracions-liquidacions i autoliquidacions que el termini de presentació i ingrés finalitzi des de 01.04.2021 i fins a 30.04.2021, tots dos inclusivament.
  • Serà requisit necessari per a la concessió de l'ajornament que el deutor sigui persona o entitat amb volum d'operacions no superior a 6.010.121,04 euros l'any 2020.

D'aquesta forma, des de 01.04.2021 i fins a 30.04.2021, tots dos dies inclusivament, les petites empreses i treballadors per compte propi que així ho desitgin podran ajornar el pagament de fins a 30.000 euros en impostos durant sis mesos, amb tres mesos de manca d'interessos

 

Sistema d’atenció al públic

Com us vam comunicar a principis de setembre, en nota de servei, valorem positivament i agraïm que la major part dels clients hagueu seguit la relació amb l’assessoria i els nostres professionals per mitjans no presencials, ja que això ens està donant més seguretat sanitària a tots.

  • Continuem amb el  sistema d’atenció al públic dual:

    • els matins, de dilluns a divendres, de 2/4 de 9 a 2/4 de 2 (8:30h a 13:30h), presencial amb necessitat de concertació de visites, a les oficines de Valls i Salou, Vila-seca seguirà tancat, i també telemàtic i telefònic durant aquest horari

    • a les tardes, de dilluns a dijous de 3 a 5 de la tarda, atenció de tots els departaments de forma només telemàtica i telefònica.

  • Recordem que, per seguretat sanitària dels propis treballadors i clients, també per l’efectivitat i productivitat, la forma de portar a terme el servei serà amb aquests requisits: 

  • atenció al taulell, entrega i recepció de documentació, s’atendrà a una única persona a la vegada, els altres s’hauran d’esperar respectant les línies d’espera o al carrer

  • caldrà que es porti mascareta i que es renti les mans amb el gel que trobarà a l’oficina

  • caldrà respectar en tot cas les distàncies de seguretat de 2 metres

  • es realitzarà el servei amb el mínim de temps imprescindible evitant dilatacions

  • la utilització dels serveis WC, queden restringits als personal de l’oficina

  • si es vol sol·licitar cita prèvia amb assessors / professionals, caldrà en tot cas demanar cita prèvia, preferiblement per e-mail al propi professional o bé telefònicament

  • si és possible es realitzaran les reunions de forma telefònica o telemàtica de forma preferent, sinó presencialment, sempre però amb dia i hora prèvia assignada

Aquests requisits són pel compliment de les mesures de seguretat sanitària i alhora per mantenir un servei d’atenció professional i personalitzat.

 

Gràcies,

Departament Fiscal