Setembre 2021
Benvolgut Sr./a:
Necessitem que ens informeu si durant el tercer trimestre heu rebut factures de professionals per poder confeccionar el Model 111 del 3r Trimestre del 2021. Si és així necessitem que ens les feu arribar abans del dia 11 d'octubre:
• import de la base,
• import de la retenció i
• dades del perceptor ( nif i adreça)
Hem penjat a la nostra web la plantilla de professionals. La trobareu a l’apartat de circulars, a Laboral, en la secció de formularis, per tal de que la descarregueu, la complimenteu i ens la feu arribar a l’assessoria.
Us recordem que per les societats el termini per presentar i domiciliar aquest model finalitza el dia 15 d’octubre del 2021 a l'estar obligades a fer la presentació per via telemàtica – càrrec dia 20-.
Si en aquesta data encara no disposeu de les dades dels professionals, ens ho heu de comunicar i us informarem per tal de què demaneu l’NRC al banc per poder-ho presentar i pagar fins el dia 20 d’octubre del 2021.
Us recordem que les retencions, no es poden ajornar, no tenint cap efecte dilatori de cara al recàrrec corresponent.
Us demanem que si no teniu professionals també ens ho comuniqueu responent als correus que us indiquem o bé per fax
Podeu enviar-nos la informació al següent mail:
Oficina Valls: smartinez@paresiaubia.com
Oficina Salou i Vila-Seca: laboral@rafolsassessors.com
Si no podeu enviar-la via e-mail, poseu-vos en contacte amb nosaltres per acordar i coordinar vies alternatives.
Sistema d'atenció al públic
•Continuem amb el sistema d’atenció al públic dual:
•Recordem que, per seguretat sanitària dels propis treballadors i clients, també per l’efectivitat i productivitat, la forma de portar a terme el servei serà amb aquests requisits:
•Atenció al taulell, entrega i recepció de documentació, s’atendrà a una única persona a la vegada, els altres s’hauran d’esperar respectant les línies d’espera o al carrer
•Caldrà que es porti mascareta i que es renti les mans amb el gel que trobarà a l’oficina
•Caldrà respectar en tot cas les distàncies de seguretat de 2 metres
•Es realitzarà el servei amb el mínim de temps imprescindible evitant dilatacions
•La utilització dels serveis WC, queden restringits als personal de l’oficina
•Si es vol sol·licitar cita prèvia amb assessors / professionals, caldrà en tot cas demanar cita prèvia, preferiblement per e-mail al propi professional o bé telefònicament
•Si és possible es realitzaran les reunions de forma telefònica o telemàtica de forma preferent, sinó presencialment, sempre però amb dia i hora prèvia assignada
Aquests requisits són pel compliment de les mesures de seguretat sanitària i alhora per mantenir un servei d’atenció professional i personalitzat.
Departament Laboral