Buscador per paraules:
1 Circulars trobades

Model 111 4T 2020

   

                                                                          Gener 2020

Benvolgut Sr./a:

Necessitem que ens informeu si durant el quart trimestre heu rebut factures de professionals per poder confeccionar el Model 111 del 4T Trimestre del 2020.  Si és així necessitem que ens les feu arribar abans del dia 12 de gener:

  • import de la base,
  • import de la retenció
  • dades del perceptor (NIF i adreça)

Hem penjat a la nostra web la plantilla de professionals. La trobareu a l’apartat de circulars, a Laboral, en la secció de formularis, per tal de que la descarregueu, la complimenteu i ens la feu arribar a l’assessoria:

Us recordem que per les societats el termini per presentar i domiciliar aquest model finalitza el dia 15 de gener del 2020 a l'estar obligades a fer la presentació per via telemàtica – càrrec dia 20-  .

Si en aquesta data encara no disposeu de les dades dels professionals, ens ho heu de comunicar i us informarem per tal de què demaneu l’NRC al banc per poder-ho presentar i pagar fins el dia 20 de gener  del 2020.

IMPORTANT: A diferència d’altres trimestres, en el 4T 2020  n’hi han impostos com ara el model 303, 130... que tenen com a última data de presentació el 01 de febrer 2021. Per aquesta raó, insistim en la data màxima de presentació del model 111 (20 de gener), ja que és l’únic trimestre de l’any en que es tanca la presentació d’impostos en dates diferents.

Us recordem que les retencions, no es poden ajornar, no tenint cap efecte dilatori de cara al recàrrec corresponent.

Us demanem que si no teniu professionals també ens ho comuniqueu responent als correus que us indiquem:

Oficina Valls:  smartinez@paresiaubia.com

Oficina Salou i Vila-Seca: laboral@rafolsassessors.com

Si no podeu enviar-la via e-mail, poseu-vos en contacte amb nosaltres per acordar i coordinar vies alternatives.

Com us vam comunicar a principis de setembre, en nota de servei, valorem positivament i agraïm que la major part dels clients hagueu seguit la relació amb l’assessoria i els nostres professionals per mitjans no presencials, ja que això ens està donant més seguretat sanitària a tots.

•Continuem amb el sistema d’atenció al públic dual:

  • els matins, de dilluns a divendres, de 2/4 de 9 a 2/4 de 2 (8:30h a 13:30h), presencial amb necessitat de concertació de visites, a les oficines de Valls i Salou, Vila-seca seguirà tancat, i també telemàtic i telefònic durant aquest horari
  • a les tardes, de dilluns a dijous de 3 a 5 de la tarda, atenció de tots els departaments de forma només telemàtica i telefònica.

•Recordem que, per seguretat sanitària dels propis treballadors i clients, també per l’efectivitat i productivitat, la forma de portar a terme el servei serà amb aquests requisits:

•Atenció al taulell, entrega i recepció de documentació, s’atendrà a una única persona a la vegada, els altres s’hauran d’esperar respectant les línies d’espera o al carrer

•Caldrà que es porti mascareta i que es renti les mans amb el gel que trobarà a l’oficina

•Caldrà respectar en tot cas les distàncies de seguretat de 2 metres

•Es realitzarà el servei amb el mínim de temps imprescindible evitant dilatacions

•La utilització dels serveis WC, queden restringits als personal de l’oficina

•Si es vol sol·licitar cita prèvia amb assessors / professionals, caldrà en tot cas demanar cita prèvia, preferiblement per e-mail al propi professional o bé telefònicament

•Si és possible es realitzaran les reunions de forma telefònica o telemàtica de forma preferent, sinó presencialment, sempre però amb dia i hora prèvia assignada

Aquests requisits són pel compliment de les mesures de seguretat sanitària i alhora per mantenir un servei d’atenció professional i personalitzat.

Departament Laboral